Sådan finder du den mappe mailen ligger i
Har du også prøvet ikke at kunne finde en mappe i Outlook? Hvis du kan finde en mail der ligger i mappen, er her en guide til hvordan du kan finde mappen.
Først skal du altså finde en af de mails der ligger i mappen. Det kan du jo f.eks. gøre ved at søge efter den. Det kan f.eks. være du har en undermappe hvor du gemmer mails omkring brødordninger på din arbejdsplads. Her kan vi jo så f.eks. søge efter “Brød” for at finde den.
Så åbner du mailen og trykker CTRL+SHIFT+F for at åbne en avanceret søgning. Her kan du med det samme se navnet på den mappe hvor mailen ligger i.
Ved at trykke på “Browse” vil du få at vide hvor mappen ligger henne.
Det er desværre meget nemt, hvis du har Outlook, at komme til at tage en mappe og trække lidt i den så den lige pludselig ligger et eller andet mærkeligt sted. Og det er her denne guide kommer ind, fordi på den måde kan du altså nemt finde den igen.
Muligvis det vigtigste hjælpetips til outlook!
Og mærkeligt at MS ikke har lavet en “Gå til” mappe funktion.
Mange tak.
Vh Søren
Godt du kunne bruge det! Mvh. Andreas
Mange tak for dette tip! Stor hjælp at kunne dette!
Det er dejligt at høre, tak for det 🙂
Hvordan trykker man så browse, som du skriver, Andreas?
Jeg sidder med samme udfordring – blot i en Mac. Kan du et trick?